torsdag 5 mars 2009

Använd det du har - första projektet!

Nu är första projektet i utmaningen "Använd det du har" i hamn. Jag var inte sugen på att sy, utan ville hellre virka. Jag är verkligen inte duktig men det är fantastiskt roligt. Och jag tänker att övning borde ju till slut ge färdighet, eller vad tror ni... Virka är min nya passion. Så av restgarner fick det bli en liten bil till dottern. Enligt originalmönstret skulle det egentligen vara en svart och vit bil, men som sagt... vi använder det vi har...

Om du är sugen på att kolla in vad jag virkat tidigare, klicka här.

5 kommentarer:

Jörgen sa...

JÄTTEFIN!!!

Engelska Villan sa...

Men guuuud vilken fin!!
Vad kul att du också hakade på utmaningen! :)
Jag har snart sytt klart en liten tygpåse med hjärt-applikationer.
Men svara mig nu, har du just lärt dig virka eller kunde du det innan? VEM HAR LÄRT DIG!! JAG VILL OCKSÅ!!
Kram från din avundsjuka kompis i Stockholm... ;)

Lotta sa...

Hej1
Du kan ju virka hur gullig som helst!
Jag hsr virkat förr men nu var det många år sedan. man kanske skulle ta och prova...
mvh lotta!

Karin Wahlin sa...

Ur fin... hoppas du börjar på min bikin snart

Beas sa...

En sådan har jag velat virka hur länge som helst...men nu är nog barnen för stora för att uppskatta dem tyvärr... :-(

Verkligen fint...och jag tycker om hur tonerna i det rosa och svarta möts.