söndag 15 mars 2009

Gammalt skräp i ny skepnad!

Jag avundas alla er som har ett eget utrymme hemma avsatt för pyssel, tyg, handarbete, målning etc etc. Vårt hus är för litet för sådant, så jag pysslar där det finns plats. Fram tills nu har mina garner, tygbitar, knappar och annat huserat i olika ICA-påsar runt om i huset. Otroligt irriterande och trist! Men inte nu längre... Jag fick en gammal byrå av grannarna som skulle slängas. När jag fick det var den trist men funktionell...


Men lite färg och nya knoppar kan göra underverk...


Så nu bor allt mitt pyssel betydligt snyggare och ännu mer funktionellt.

Tack bästa grannar för gammalt skräp, love you!

1 kommentar:

Engelska Villan sa...

Åh, vad jag bli avis! Jag MÅSTE fixa nåt liknande till mitt pyssel. Jättefi byrå, som vit :)
Och leggingspåden är väl praktisk?! Vi har pysslat nästan samma saker till utmaningen (förutom din söta bil)! :)
Kram Anna