tisdag 3 mars 2009

Använd det du har - utmaning!


Hittade en utmaning hos en kompis som har bloggen Engelska villan, som lät jätterolig! Den heter "Använd det du har". Jag anmälde mig på direkten, så nu är det bara att köra i gång.

Här är reglerna om ni är sugna på att hänga på.

Regler
1. Vi använder enbart material vi har hemma (sytråd är det dispens på)
2. Vi försöker pyssla undan en sak varje vecka under mars månad.
3. Vi väljer själva om vi kan tänka oss att lotta ut något/några saker av det vi gjort på vår blogg mot att de tävlande tipsar om det utlottade hantverket på sin blogg.
4. Vi lägger upp "Använd det du har" loggan på vår blogg så vi lätt ser vilka våra medpysslerskor är.
5. Anmäl ditt deltagande till http://beasbarnslikheter.blogspot.com
Där läggs länkar till varje deltagare ut så att man kan följa sina medpysslerskors projekt för tips, peppning och inspiration.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Godkväll!
Vad kul att du kikade tillbaka in till mig...
Tack för att du gillade mina bilder.Jag tycker
att du har intresanta inlägg i din blogg. Kommer att fortsätta att kika in till dig...
Kram/Lotta!

Beas sa...

Vad roligt att du vill vara med i "Använd det du har". Det ska bli så roligt att följa dig!

Nu ska jag läsa lite i ditt förra inlägg...pedagogiska frågor intresserar mig oerhört mycket.

Kram Bea