söndag 15 mars 2009

Använd det du har – tredje projektet!

Ja, jag vet... det har varit glest med blogginläggen de senaste dagarna. Det har verkligen varit fullt upp. Jobbade extra i fredags och sedan har det gått i ett. Men nu har jag laddat upp med några inlägg som kommer under dagen. Först ut blir mitt tredje projekt i pysselutmaningen. Jag älskar strumpbyxor, leggings, stay ups, tights i alla färger och mönster. Så, min strumplåda har sett ut därefter. Ett enda virrvarr av ovanstående produkter som har samsats med vanliga små ankelsockar. Men inte nu längre... för nu har jag sytt mig en leggingspåse. 


Tog två diskhanddukar och sydde ihop, en rosarandig och en grönprickig. Gjorde en dragsko med ett vitt bomullsband och en upphängningsögla av det jag klippte bort från handdukarna. Och strumpharmoni råder numera i min garderob!

Inga kommentarer: