onsdag 11 februari 2009

Utmaning

Jag blev utmanad av en vän som har bloggen engelska villan. Kul med utmaning, klart jag är med. Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget inlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1. Jag älskar att dra igång projekt men tröttnar eftersom det tar tid och vill då gärna hasta klart dem.

2. Jag är en shoppoholic...

3. Jag är en besserwisser

4. Jag är alltid i tid, gärna lite innan så att jag stressar dem jag väntar på.

5. Jag är 3-barnsmamma (fakta)

6. Jag är bestämmande (enligt vissa vänner...)

7. Jag ignorerar soppåsarna på hallgolvet för jag vet att min man bär ut dem

8. Jag har dyra vanor när det gäller hår- och hudvård

Nu skickar jag utmaningen vidare till

Gossebarnet blev till Noah

There can only be one

Mongobongofromkongo

Dig som läser min blogg, svara som anonym så går det även utan google-konto...




1 kommentar:

Engelska Villan sa...

Hej gumman!
Kul att du antog utmaningen! Jag har oxå utmanat Jörgen, så nu får han väl klämma fram 16 ovanor ;)
Kram Anna