söndag 15 februari 2009

Present från hjärtat...


Igår var det som bekant Alla Hjärtans dag. En dag att fira inte bara av kärlek utan också för att det är min mans födelsedag. Jag och barnen överraskade i sängen med massor av paket. Grabbarna hade köpt en groda som säger "I  love you" och en vas... Eller enligt dem var det ett stort bra glas att dricka juice i... 
Min man brukar ibland knorra lite över att behöva ge bort presenter på sin egen födelsedag, men i år löste det sig på bästa sätt. Jag fick två timmars egentid med shopping av nya underkläder. Ja, jag vet att bomullstrosor kan bli liiiite trista i längden. Sagt och gjort, tog med mig väninnan och drog till stan för två härliga timmars shopping. När man är van att handla med största effektivitet och barnen i släptåg så är två timmar väldigt lång tid. Och hem kom jag med riktigt snygga underkläder, och ja, jag måste hålla med... Läckra underkläder med spets smäller högre än breda bomullstrosor!


1 kommentar:

Jörgen sa...

Jag kan bara instämma i att dom var godkända och presenterades på ett trevligt sätt.....