torsdag 29 januari 2009

Sugen på tjursperma eller fiskpeeling?


Eller varför inte ligga i en rymdkapsel och vibrera bort dina fettceller? Eller långsamt flyta runt i en specialdesignad gondol samtidigt som du blir masserad med olja av en italiensk massör? (Ok, det kanske låter lite intressant när jag tänker efter...)  Eller vill du hellre låta uppvärmda golfbollar smeka din ömma kropp?
Nej, det är inga konstiga sexuella böjelser eller lekar. Det är bara exempel på annorlunda SPA-behandlingar som finns att tillgå på olika ställen i världen. Jag hittade en artikel om världens knäppaste behandlingar och ja, jag måste nog hålla med. Fast det där med fiskpeeling kanske inte vore så dumt. Nu när jag tänker efter kanske barnens akvarie kommer till någon som helst nytta. Undrar om det funkar med neontetra också?

Klicka på rubriken om du vill läsa mer, så länkas du direkt till artikeln på aftonbladets hemsida.
Mina vänner, vi lever i en galen värld!

1 kommentar:

Jörgen sa...

Jaha gumman! vad vill du ha? Jag kan hjälpa dig med sperma och eftersom jag är en tjurig djävul så borde det fungera...