onsdag 28 januari 2009

Kommentera mera, please!

Hörni, när man sitter och skriver betyder det så mycket att få kommentarer. Jag vet ju att ni är inne och läser, det finns besöksstatistik... I can see you... Skämt åsido. Jag uppskattar verkligen de kommentarer som redan skrivs, men jag vill ha vill ha vill ha mer. Positivt eller negativt spelar ingen roll, det är uppskattat med kommentarer och åsikter av alla de slag.
Kommentera mera omedelbums!

Nu ska jag återhämta mig efter kvällens pilates-pass. Jag har upptäckt en massa nya muskler som jag inte hade en aning om och de är i vääääääääääldigt behov av träning...

Onsdagsmisk på er!

1 kommentar:

Engelska Villan sa...

Jag tar inte åt mig av smisket... :) Håller med dig, det är jättekul att få feedback! Skärpning nu, alla andra *fniss*
Kram