tisdag 30 mars 2010

UTLOTTNING!


Nu är det dags för en utlottning, en vårutlottning! Ja, jag vet att våren lyser med sin frånvaro hos många ännu men jag längtar så efter den! Jag är så glad över att kunna lotta ut detta läckra halsband, tillverkat av duktiga Ulrika med bloggen Hjärtan och Ting! Besök gärna hennes blogg HÄR.

Inte nog med att vinnaren får detta ursnygga halsband, hon/han får även en liten bonusöverraskning som jag skickar med i paketet, så missa inte chansen att bli en vinnare!

Skriv en kommentar till inlägget och länka med någon av bilderna på din egen blogg för att vara med i utlottningen. Har du ingen blogg så kan du bara skriva din mailadress så att jag enkelt kan få tag på dig om du vinner.

Utlottningen pågår t om fredagen 9 april.
Lycka till!!!




31 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vilket underbart halsband. Det vill jag absolut ha hängande runt min hals. Nu håller jag tummarna!!
maria.edvardsson@hotmail.com

Elisabeth Lyngbo Sundell sa...

Vill absolut vinna!!! Och så mycket fint på hennes blogg. Jag länkar till tävlingen såklart.
Kram!!!

Sara sa...

Jag är självklart med i din fina tävling =)

Anonym sa...

Vårkänslorna har kommit, massor av kärlek finns... visst är det en underbar tid! Med ett sådant vackert halsband kan man inte känna sig annat än vacker och älskad, skulle vara pricken över i!
Vill absolut att halsbandet ska hamna hos mig i Fristad!!!
maria.ojala@laredoute.se

Anonym sa...

Jättesnyggt halsband!
Självklart vill jag vara med i tävlingen:-)

/Mammsen

Nina sa...

Tjusiga halsband! Ja, jag har ju ingen blogg så:
moller.nina@hotmail.com
Kram på dig kusin!

Trollmamman sa...

Min kommentar verkar inte ha kommit in, eller så finns den två ggr :) Men jag lyckades länka!!!!! Är så stolt över att jag inte behövde ringa och fråga hur man gjorde...igen.... kram kram

Birgitta Hed sa...

ursnyggt!! jag vill också vara med i utlottningen.
birgitta.hed@edu.boras.se

Solfyllda segel sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med och vinna detta fina halsband.
Länkar givetvis.
Kram Therése

Elisabeth sa...

Hej Linda!
Vilket snyggt halsband, det vill jag gärna vinna.

Mvh
//Elisabeth Hed

elisabeth.hed@ericsson.com

Anonym sa...

Det går ju inte att motstå att delta i utlottningen av detta fina halsband!!!!!! Bloggare är jag inte, men så glad över att ha hittat din blogg och framförallt att du hittade mig efter alla dessa år! Kram på dig! Maria
maria.alphov@gmail.com

Engelska Villan sa...

Jag är med såklart!! Bara lite seg i starten, så att säga.
Lav ju!
A

evamar sa...

Jag är gärna med och har länkat hos mig:

http://evamar.blogg.se/2010/april/halsband-9-april.html

cammie sa...

Hur fint som helst! vill såklart vara med =) länkar:http://tipsblooggen.blogg.se/2010/april/tavling-halsband.html

hoppaspåtur sa...

Roligt och fint halsband! Tar gärna en lott. Kram från mej.

hoppaspåtur sa...

OJ GLÖMDE! min mailadress:

vattendroppe5@gmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/04/9-april-vinn-halsband.html

Elvan sa...

Vilket fantastiskt fint halsband(!)
Hoppas jag hinner vara med, "alltid ute i sista sekunden."
Tanka solljus och njut av våren!

Anonym sa...

jag är gärna med. udda o unikt halsband. martina_holst@hotmail.com

Kimmi sa...

Skulle gärna vilja vara med och tävla. Har länkat här: http://asiktskanonen.se/2010/04/08/hjartefint/

trelleborg [@] home.se

Mamma Mia sa...

vilket underbart halsband så ur läckert bara ett exempel och med lite tur blir det mitt,,ja man får tacka och bocka

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/april/halsband.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Vilket läckert halsband!
Vill gärna vara med och tävla om det :)
Har ingen blogg men skriver ner min mejladress åt dig istället :)

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

Sallyomuffy sa...

Hej Hej,
mysig blogg du har!
Våren har verkligen kommit, det är ganska skönt att slippa allt dystra och kalla väder. Jag längtar tills blommorna i parken slår ut sina blad. Helt vackert! Hade sett att några pysslade med ståltråd i England, men inte här i Sverige!
Ångrade mig att jag inte köpte men hoppas att jag vinner, för att hon gör så fina saker av ståltråd.
Hon är verkligen fantastisk!
Hoppas att Lady Fortuna är med mig!
Mvh Sallyomuffy

sallyomuffy_bunny@hotmail.com

Annika sa...

Jag vill givetvis vara med!! Har länkat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/halsband-writingmum-94.html

kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Jennie sa...

Supersött halsband! Jag är med!

http://mammaspyssel.blogspot.com

ellan sa...

Underbart halsband! enkelt men med stil sånnt guillar jag!

länk till min blogg om tävlingen:
http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/april/tavla-om-ett-halsband.html

Min mail. ellinot_sur_citron@hotmail.com

peppar peppar ta i trä :)

signe sa...

Underbart halsband! Jag vill gärna vara med och tävla..

signeholmgard@hotmail.com

Linda sa...

Vilket unikt & snyggt halsband, är gärna med på utlottningen!!1

länk: http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/april/utkast-april-8-2010.html

kram Linda
(linlar78@ spray.se)

Erica sa...

Hoppas jag hinner vara med och tävla!

Har bloggat här:
http://ericatavlar.bloggplatsen.se/2010/04/09/2810612-vinn-halsband-hos-writingmum-avslutas-9-april/

Så nu får jag hålla tummarna!

// Erica

erica@stocksjo.se

Pyssel med Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.