tisdag 9 mars 2010

Virkade vårkänslor

Vilka underbara dagar det har varit, och idag är inget undantag. Att dessutom barnen har studiedag får ju ses som en stor bonus. En bonusledig dag i underbart solsken! Snart är det dags för lunch innan vi ska ge oss ut och hacka bort is på altanen. Vi har redan ställt ut två brassestolar där för att kunna sitta en stund och bara njuta!


Jag har en hel del på min virklista att klara av. Häromdagen gjorde jag klart två vårmössor till mor och dotter som jag fått beställning på. De blev härliga, lite "Bob Marley goes swedish spring" =) Jag använde likadana färger till båda men ändrade randningen för att de ska passa ihop men ändå skilja sig åt. Plus att dottern fick glaspärlor i sina blommor. Nu virkar jag pulsvärmare till mig själv att ha nu till våren innan det är dags att ta itu med nästa beställning.

Ikväll blir det en tripp till IKEA för att köpa skrivbord till grabbarna, och smygspana lite på vår/sommarsortimentet.

Kram Linda

4 kommentarer:

Elisabeth Lyngbo Sundell sa...

Ursnygga att möta våren i!

Marie sa...

Vilka superfina mössor!!! Härliga färger som man blir glad av!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Solfyllda segel sa...

Vilka härliga mössor som verkligen skriker vår. Gulligt med samma till mor och dotter!
Ha en fin kväll!
Kram Therése

Sara sa...

Du är så duktig med ditt virkande!
Att du satt och gjorde klart en handledsvärmare under tiden vi kollade på Desprate Housewifes, helt otroligt ;)


Kram kram kram kram