onsdag 24 mars 2010

Mysiga kort till salu!

I höstas tillverkade jag och en kompis, Petra, kort av mina dikter och hennes tavlor. Petra är fantastiskt duktig på att måla tavlor, och vi är lyckliga ägare av ett par stycken här hemma, besök hennes blogg här.
Korten tryckte vi upp i samband med julbasaren vi hade 1:a advent. De passar till de flesta tillfällen som; bröllop, födelsedag eller bara för att visa sin uppskattning till någon man tycker om. Vi har sålt många, men det finns fortfarande några "kortpaket" kvar, så först till kvarn... =)


Korten säljs osorterat i paket om 5 st, inkl kuvert till varje kort.
De är dubbla och i storleken 15 x 15 cm. Pris 100:-

Text kort 1: Två själar, likt fingrar sammanflätade till en tvåsamhet byggd av kärlek. Sällsamma tankar berör våra inre i en sinnlighet som lockar fram det bästa av oss båda. Vackra ord får själarna att dansa en lyckans dans. Lycka över det samförstånd som bor hos dig och mig.

Text kort 2: Du ser mig för den jag är och för den jag har möjlighet att bli. Du skänker mig mod att våga. Vördnadsfull står jag inför storheten mellan två själar. Sammanlänkade av de osagda orden, ord som bygger vår vänskap. En vänskap som får själen att sväva.

Text kort 3: Majestätisk klädd i böljande vit skepnad och med månskenets ljus smekandes kring benen vandrar hon. Skogen håller andan och lyssnar, för gudomligt är ljudet av en ängels fotsteg i nattfuktig mossa.

Maila mig på lindasahlen02@gmail.com om ni vill köpa kort, så ordnar vi allt det praktiska!

Ha en mysig kväll, kram Linda

Inga kommentarer: