fredag 19 mars 2010

I'm singing in the rain...

Ja visst, det regnar hela tiden, ett tunt tunt regn som flyger omkring. Och det är helt underbart!!! Dels för att det tar på det förhatliga (numera) is- och snötäcket men också för att jag får tillfälle att använda mina nya snygga stövlar!!! Ska man ändå ha gummistövlar kan man ju lika gärna ha ett par snygga. Dessa godingar pryder mina fötter nu:

Klick, klick... enkelt att beställa från Brandos.se. Klicka på namnet så kommer du till deras hemsida. Bortsett från stövlar har de ofantligt mycket snygga skor att välja bland, för hela familjen. Jag har beställt därifrån ett par gånger och alltid varit nöjd.

Så, nu är det slut på reklam för den här gången.

I eftermiddag/kväll har jag det lyxigt. Först ska jag till min syster som jobbar i en urmysig klädbutik och utnyttja ett presentkort, sedan ska jag på fotvård och massage. För att till sist komma hem och få lagad mat av mannen och vår kompis Classe. En fredag helt i min smak =)!

Ha det gott!
Kram Linda

3 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Såna snygga!!
Precis vad jag tänkte idag, att jag behöver gummistövlar, som är snygga. Mina UGGs trivs INTE i det här vädret, det kan jag säga.
Men jag blir så kall i gummistövlar, så egentligen är det väl såna där allvädersstövlar man hade i lågstadiet man skulle sikta på... Hahaha!
Vilken lyxig fredag du har! Lite lätt avis... :)
Puss/A

Solfyllda segel sa...

Låter som en fredag helt i min smak!
Snygga stövlar!
Ha en toppenhelg!
Kram Therése

Anonym sa...

Jättefina stövlar=)