torsdag 18 juni 2009

Sommartävling & utmärkelse!

Hej alla bloggläsare!

Såg att min räknare närmar sig 2000 besökare, jätteroligt! Det måste jag fira med en utlottning. Var med och tävla om det vackra korset med en madonna-bild i mitten.


Skriv en kommentar till inlägget, glöm inte din mailadress om du inte har en blogg. Vill du dubbla dina chanser att vinna så länka även på din egen blogg (glöm inte att skriva det i din kommentar). Utlottningen pågår t om 8 juli.
Lycka till!

PS. Tack fina Lotta med bloggen Österled & Västbris för utmärkelsen du gav mig häromdagen, det värmer!


7 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Hej allra bästaste Linda ♥

Jag vill vara meeeed!! Länkar från min blogg också.
Vad kul att du beställt etiketter, det funderar jag också på :) Var har du beställt dina??
Vilken ursöt sköldpadda!! Vilket garn virkar du med? Har du kommit på vad vi ska använda för garn till plädarna, som vi ska virka :)?
Kram ♥
och skön midsommar till er!
Anna

Hagbacken sa...

Hej, ja naturligtvis får du det!Roligt att hitta hit, vilken fin blogg du har! trevlig midsommar på dig!//Kram Linda

Vitt, lantligt och lite till sa...

Hej, jag vill vara med på utlottning. Länkar så klart från min blogg/Helene

Anonym sa...

ooohhh en jättefin blogg ... blev helt tagen av inlägg o givetvis har jag länkat till dig från mig

o vill hemskt gärna vara med i tävlingen .... :O)

ha en fortsatt bra dag

kramis marie

Cc sa...

Skulle jätte hjärna vara med i din sommartävling. Länkat har jag redan gjort. Kram

ANNIKA sa...

vilken underbar vinst.grattis till alla besök!blir säkert många fler var så säker...
nu hoppas jag verkligen på turen...
ha det så bra!
kram ANNIKA
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

hej igen

vill bara ge dig ett stort tack för vinsten av de fina korset .....

tack tack

ha en fin sommar

kramis