måndag 15 juni 2009

Made by Linda

Nu har jag beställt små etiketter att sy fast på det jag virkar. Framför allt på de jag ger bort. På nationaldagen satt vi och pratade om det och både Petra och Karin tyckte att jag skulle ha små silverbrickor att sy fast. Det hade ju varit det snyggaste men eftersom jag inte är silversmed så får det bli små vävda etiketter istället.

Så från och med nu kommer allting märkas med en liten vit etikett där det står "Made by Linda".
Bara så ni vet, ni som beställer saker... *ler*

Härligt soliga måndagskramar på er!

PS. Igår virkade jag färdigt sonens sköldpadda. Den blev så söt! Jag ska bara sy på ögon så ska jag visa den sedan.

1 kommentar:

Lotta sa...

Hejsan!
Tack för titten hos mig. Ja, faktiskt åren med barnen går med ett rasande tempo ivarje fall när man tittar i backspegeln...

Vilken rolig grej att märka sina hantverk.

Kram på dig Lotta!