torsdag 4 juni 2009

Från romantik till Tomas di Leva

Idag tog jag med mig dottern ut på stan för att köpa en klänning. En klänning att ha på grabbarnas skolavslutning och på midsommar. Jag hade tänkt mig en bondromantisk sak, gärna rutig eller prickig med lite knytband och spets. Och vad hände?

Jag kom hem med en helt underbar kaftan/klänning från Indiska i sprakande grönt och svart! Hur härlig som helst med ett par knallgröna leggings (som jag också köpt)! Den var så mycket jag! Jag blir glad av färgerna och helt enkelt stormtrivdes i den.
 
Något annat barn får ha en romantisk mor på avslutningen. Mina barn får en färgglad Tomas Di Leva-inspirerad mamma med gröna ben...



5 kommentarer:

Jörgen sa...

Å vad fick pappan att ta på sig????? Jag har nog en Di-Leva klänning i maskeradlådan jag kan ta så vi matchar varandra....

Engelska Villan sa...

Hej!
Å, jag kan tänka mig att du är hur snygg som helst i den där klänningen, lång och ståtlig som du är! Och gröna leggings till, gud så snyggt!! Jag kommer liksom aldrig på sånt.
Kraaaam Anna

Eva sa...

Wow, vilken läcker klänning!!! Ja, den är verkligen du!
Klart Jörgen du måste ha något matchande...!!!
Kramelikram

Sara sa...

Fiiiinnn!....kanske kan låna den någon dag när jag ska på maskerad ;)
Den är faktiskt ganska lik den som Jörgen har i lådan där hemma. *hehe*
Du är så vacker kära syster vad du än har på dig!

Kram kram

Susanne sa...

Snyggt!