söndag 28 juni 2009

Liten blir stor...

Kära vänner, vilket väder... snacka om att kunna ladda batterierna. Det är så underbart att vara ute från morgon till kväll. Att efter många härliga timmar känna att man inte orkar vara ute längre. Visserligen har jag inte semester ännu, och det verkar inte bli så mycket i år eftersom jag måste jobba till och från. Men eftersom jag fortfarande är föräldraledig tre dagar i veckan så blir det många härligt lediga dagar med barnen.


I fredags hade vi 1-årskalas. Tänk att vår lilla prinsessa redan har blivit så stor. Tiden går så fort. När man börjar vara föräldraledig känns det alltid som oceaner av tid men vips är det dags för dagisinskolning. Hur som helst var det ett härligt kalas i gassande solsken med smarriga smörgåstårtor och mumsiga tårtor. Visar några bilder på tårtorna som min svägerska och syster gjort för att hjälpa till nu när vi har lite mycket med jobbet. Tack fina ni för att ni finns!



2 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Hej vännen!
Vilka urfina tårtor!! Blir sugen... :)
Jag har hittat en ny virkblogg:www.crochetra.blogspot.com
Kolla in den du :)
Kram kram Anna

Ida sa...

Hejsan!
Vilken söt blogg du har. Tycker absolut inte att det gör ngt om du skriver om virkning. Blir däremot nyfiken på resultatet och skulle gärna ha sett bilder på grytlapparna och frukterna. Själv har jag bara virkat en mormorsfilt. Det är ju inte särskilt svårt. Skulle gärna vilja virka både djur och maträtter.

Vilka fina tårtor du fått hjälp med. Såg riktigt smaskiga ut.
Ha det så gott idag.
Kramar Ida