söndag 31 maj 2009

O'boy vilket vackert väder!


Vilken helg, vilket väder! Kan man bli annat än lycklig? Knappast för en sol- och värmedyrkare som jag. Det har varit/är verkligen helt ljuvligt. Två härliga dagar på altanen med sol och poolbadande. Igår såg det ut som ett smärre badlandskap här hos oss. Fullt med ungar, handdukar, badleksaker, kompisar på altanen. Härligt, bullrigt och mysigt!

Idag har det varit mors dags-firande hos mamsen, och lunch med svärmor. Vi hann också med en sväng till brorsan och hans tjej för att titta på deras nya familjemedlemmar, fåren. Det är ju mysigt med får. Känns så lugnt och lantligt på något vis. Man hör deras stilla bräkande, och mumsande på gräs. Grabbarna är stormförtjusta och har fått namnge varsin ulltuss.


Nu ska jag ta mig en kik på vad ni andra har bloggat om det sista. 
Ha en skön kväll i den ljumma värmen!

Kram!

1 kommentar:

Engelska Villan sa...

Hej sötnos!
Vad härligt att bo så att man kan ha får. Det skulle jag vilja, i nästa liv, eller i det här... ;) Höns skulle jag också vilja ha!
Visst är det härligt när det är sådär bullrigt av barn och vänner!
Är bikinin klar?
Kram Anna