måndag 25 maj 2009

Härligt med all kreativitet

Jag har haft en lucka på jobbet just nu. Sitter och väntar på korrektur från kunder och då passade jag på att kolla runt lite på alla möjliga bloggar. Och jag imponeras över hur otroligt många kreativa människor som finns. Det pysslas, virkas, målas, snickras, stickas, pärlas, tovas och renoveras överallt i vårt långa land. Och det gäller givetvis inte bara bloggvärlden, utan även alla ni som fixar i hemmets vrå. Det är inspirerande och härligt med all energi ni har. Det skänker ny lust och energi även till mig!

I min pysselhörna just nu pågår virkande (såklart). Justerar Karins bikini något, sen ska jag virka muffins till dottern. Jag målar också ett litet träbord vitt som jag ska ha på altanen till mina kryddväxter.

Kommentera gärna och skriv vad ni pysslar med för tillfället!

3 kommentarer:

Retro Elephant sa...

Kul att du ville delta i min tävling på bloggen!

//Lina

Anonym sa...

Jag håller ju på med min "såpbubbellampa" och inväntar fler glaskulor så jag kan bygga på den, så den blir riktigt stor och maffig!
Och sen lite akryltavlor också ...

//bettan

Jörgen sa...

Pysslar med att koppla bort två element samt laga/renovera frugans cykel.
I skallen finns det även lite betongprylar som ska testas när tillfälle ges.