söndag 10 maj 2009

Loppisfynd & virkalster

Hej alla härliga!

Ja, ännu en helg läggs till samlingen. Och som vanligt har den varit proppad med aktiviteter. I lördags var hela familjen på bakluckeloppis. Som köpare alltså. Och det blir ju alltid några fynd. Två härligt slitna plåtburkar till min syster, och ett vackert keramikfat till oss själva.


Igår var jag hemma hos Classe & Katja. Både jag och barnen sov över eftersom mannen var på herrmiddag. Vi fick fantastiskt god mat och gott vin. Torskfilé inlindad i bacon med bulgursallad, mums!!! Tack snälla ni för att ni tog hand om oss en lördagkväll... *ler*



Tänkte att jag skulle visa mitt senaste virkalster. En virkad skål till min syster. Måste säga att jag blev väldigt nöjd med den. Kanske ska virka en till mig själv också. Nej, nu ska jag snart lägga mig och ladda för morgonens joggingrunda. 5,1 km kl 5.15 i morgon bitti...

Godnatt och dröm söta drömmar!

2 kommentarer:

Jörgen sa...

Du kommer snart springa ett maraton...

Sara sa...

Är så otroligt glad över mina fina saker jag fick av dig!
Har inte hittat en bra plats för min fina skål ännu men den kommer att komma väll till användning!
Och burkarna var ju hur söta som helst!
tack tack tack =)