måndag 13 april 2009

Semester på Öland

I dagarna har jag bokat en stuga/ett hus för familjen. En härlig vecka på Öland tillsammans. Så här ser det ut.

Ett lagom stort hus med hönor på gården och lamm bakom knuten. Cykelavstånd till både stenstrand och sandstrand. Huset ligger där Öland är som smalast. Det ska bli så mysigt och jag längtar redan! För mig betyder det mycket att ha något härligt att se fram emot. Att vara ledig är alltid skönt och att dessutom ha en härlig vecka på ett nytt ställe är en ren semesterbonus.

Nu ska jag jobba en liten stund innan jag avslöjar vinnaren av hjärteutlottningen...

PS. Om ni undrar varför det inte är så mycket bilder i bloggen nu för tiden beror det på att kameran är inlämnad för reparation men jag hoppas att den snart ska vara klar. Innan alla härliga vårblommor är överblommade...

Inga kommentarer: