onsdag 29 april 2009

Fullt upp?

Jag har precis suttit och läst på era bloggar och innan dess var jag hemma hos en av mina bästa vänner, hon var förbi av trötthet. Många av er verkar ha mer än fullt upp, på gränsen till på tok på för mycket! Hur kommer det sig att det är så många som har så otroligt mycket just nu? Det påminner nästan om stressen inför jul. Är det vårfixandet och vårenergin som spökar till det?

Visst, jag har också massor med saker som jag vill göra, och ett par jag måste göra. Men för tillfället väljer jag att strunta i så mycket som möjligt av det och bara njuter av att vara föräldraledig i det underbara vårvädret. Hoppas att ni andra också kommer få många tillfällen till det under helgen! 

Kram på er!

1 kommentar:

Engelska Villan sa...

Här är det ganska galet för tillfället :(
Tak
Tomt
Jobb
Kram kram/A