måndag 13 april 2009

Påskiga tider

Ja, jag vet att jag varit lite dålig de senaste dagarna på nya inlägg. Men jag har helt enkelt prioriterat bort det. Dagarna har varit fyllda av solsken, altanslappande, trädgårdsfixande och inte minst socialt umgänge.
Grannbarnet sov över i torsdags, 4-årskalas på fredag lunch, tjejfest på fredag kväll, påsklunch hos svärföräldrarna på lördag lunch, påskmiddag hos egna föräldrarna på lördag kväll, gäster igår och idag jobbar jag. Så ni hör ju själva, det har helt enkelt inte funnits tid att sätta sig ner. Som synd är. Men nu är jag tillbaka på banan igen.
Jag kommer under dagen berätta vem som har vunnit utlottningen av det fina trådhjärtat, spännande, spännande! Dessutom ska jag visa er var vi ska tillbringa en härlig vecka till sommaren. Återkommer snart...

Inga kommentarer: