torsdag 30 juli 2009

Hemma hos reportage!

Äntligen fick jag tummen ur och har fotat grannens söta lilla lekstuga som jag utlovat. Synd att jag inte är någon mästerfotograf för bilderna gör den inte riktigt rättvisa. Den är ännu sötare i verkligheten!

Det är fint när de valt att göra lekstugan i en annan form än den traditionella.

Blir småtrollen trötta kan de alltid slå sig ner i däckstolen och vila en stund...

Uppdukat för fikakalas. Om ni är uppmärksamma ser ni att det är den fruktkorgen jag virkade som skymtar i bakgrunden
Jättesöt spis och ugnslucka. Min lillsessa provar så att sakerna fungerar ordentligt...

Ja, de är verkligen duktiga, våra grannar. Hoppas att vår egen dotter kan nöja sig med vår trädkoja. Trots plastmöbler och en piratflagga som vajar för vinden...*ler*

4 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Men guuud så gulligt! Vilken supersnygg lekstuga!!
Jag röstar för vita innerväggar ;) (inte för att JAG har nån talan...)
Har de gjort spisen själva?? Jättefin.
Jag vill ju se meeeer! :)
Kram Anna

Ida sa...

Hejsan Linda!
Vilken underbar stuga dina grannar byggt (fruktkorgen framhävde verkligen resten på ett excellent sätt)

Vilken gullig kossa det var i förra inlägget. Du är så duktig. Vad kostar dina små djur?

Vad fint ert sovrum var. Väggarna var verkligen helt underbara.
ha det så gott.
Kram Ida

Lotta sa...

Hej!
Vilken söt lekstuga.
Själv lyckades jag aldrig fixa någon lekstuga till mina barn, men det kanske får bli till barnbarnen om jag får några.
Kram Lotta ha en go helg!

IKT i min vardag sa...

Vilken drömlekstuga! Där har barnen riktigt kul gissar jag. En sådan skulle man ha velat ha när man själv var liten.

Linda:)