måndag 13 juli 2009

Jippi, jag kom in!!!!!!!!

Jag är så glad! Som ni vet så har jag sökt fyra olika distanskurser till hösten på olika högskolor runt om i Sverige. I fredags kom det första antagningsbeskedet och jag kom in på samtliga fyra som jag sökt!!!!!!!! Jätteroligt, jag blev så glad när jag såg det!
Jag älskar att läsa, lära mig nya saker, förkovra mig i kunskap. Ser verkligen fram emot höstens pluggande. Jag tackade ja till två kurser, hoppas att jag mäktar med båda, en kurs i Litterära genrer och en i Kriminologi. Så nu blir det till att damma av kollegieblocken och putsa upp läsglasögonen för i höst blir det plugga av! Jippi!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Det var ett tag sedan man satt i skolbänken :-)
Vad arbetar du med? (nyfiken)
kram Rebecca

minjan sa...

Grattis Linda, så kul. Nu får vi kanske hjälpa till emd lite research på jobbet.
Kramar från Mostern