lördag 18 juli 2009

Storstadsliv

Hej alla fina

Jag har varit lite frånvarande de senaste dagarna och det beror på att vi är på semester i storstaden Stockholm. Vi är fortfarande kvar och ska åka hem i kväll. Det har varit härligt. Och vädret har varit underbart, 25° och strålande sol! Vi har kryssat fram mellan olika butiker och ölserveringar. Jag har en del bilder som jag ska visa, men jag väntar tills vi är hemma med att ladda in alla foton.

Igår var vi ute på en rejäl shoppingrunda och då blev det bland annat en ljuvlig "kapsyl-korg" från Afroart. Hemma ska den få husera alla tidningar. Ni måste besöka deras hemsida, gör det HÄR.

4 kommentarer:

minjan sa...

Välkomna hem till ösregnet! Skall bli kul att se stockholmsbilderna sedan. Jag själv sitter och syr vita linnegardiner till uterummet. Kram från Moster

Engelska Villan sa...

Hej darling!
Längtar redan efter er!! *Snyft* Det var sååå mysigt att ses, tyckte vi. Men vi ses ju snart igen. Pricka in en fin dag.
Torsdagen gick galant, tror jag :)
Tusen tack för hjälpen och hoppas verkligen inte att ni kände er utsparkade.
Kram Anna

Becca sa...

Hejsan!

Tack Linda för länken till Afroart. Många olika sajter har jag under fliken inredning, men inte denna.

Jag har redan sett en massa fina saker jag vill beställa. :-)

kram Rebecca

Elin sa...

Vi tyckte oxå att det var jätteroligt att ha er här. Hoppas på fler tillfällen..Kanske julshopping? Kul att ni hade en trevlig vistelse, härligt att se barnen leka som om de aldrig varit åtskilda. Vi är dock inte tröstlösa efter er återresa, vi ses ju om nån vecka. Ser fram emot sköna kvällar på er altan.
Kram från söderbönor och söderkisar. (Hammarby rules!)