torsdag 28 januari 2010

Mmm... ett eldorado för mig...


Idag har jag och mamma varit en sväng på ett underbart ställe. Nedergården heter det, ligger i Bollebygd mellan Borås och Göteborg. Har ni ingen möjlighet att åka dit, så hittar ni deras hemsida HÄR.


Det är en gammal lada som är ombyggd till butik. Två våningar fyllda av ofantliga mängder garn och lite kläder. Mmmm, helt underbart för en garngalning som mig! Det fanns så otroligt många olika garner, kvaliteter och färger. Inte nog med att det fanns massor att välja bland, det var dessutom några kronor billigare per nystan än vad jag brukar betala. Dubbel vinst!


Så, fullastad med nya garner och en tunika (som råkade slinka med =) åkte jag hem igen. Lycklig över att ha funnit ett nytt favoritställe alldeles i närheten.

Kram Linda

1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Hej Linda!

Tusen tack för din gulliga kommentar hos mig. Jag är egentligen inte heller någon direkt skidåkare men det har blivit några gånger med jobb och skola. Nu hade vi såååå roligt. Barnen älskade det.

Ha en skön helg!

Kram Jenny