fredag 7 augusti 2009

Vill inte åka hem!

Nu sitter vi här bland alla väskor, packade för att åka hem. Jag vill verkligen inte! Hela dagen har jag gått med en klump i halsen och en olust gnagande i bröstet. Har haft tårarna i ögonen hela dagen. Och det är för att jag inte vill åka hem, jag vill stanna här i vår semesterbubbla några dagar till, helst en vecka. Jag vill inte åka hem till alla måsten och krav som finns i vardagen. Den här veckan har varit som balsam för själen, nödvändigt för vår familj. Jag vill inte att semestern ska vara slut.

Men som tur är har vi otroligt mycket kort att drömma oss tillbaka med, hela 466 st! Och nu är det bara att börja leta upp ett nytt hus till nästa sommar, för det blir absolut Öland igen för vår del...


2 kommentarer:

Sara sa...

Men du får ju komma hem och träffa din lillstrumpa igen =), det är ju mer än en hel vecka sen vi sågs!
Väntar spänt på alla fin kort ni tagit och kanske några fina stenar ;)
Kram

Anonym sa...

Jag förstår precis hur du känner! Det var med ett visst vedmod pappsen & jag åkte hem efter att fått vara ett par härliga dagar tillsamans er på Öland. För oss gav verkligen Öland mersmak!

Kram från mammsen