lördag 8 augusti 2009

Hemma igen!

Jaha, då var vi hemma igen. Trots att jag drabbades av totalt vemod över att behöva åka hem så känns det lite skönt att vara hemma igen. Att få sova i egen säng, duscha så länge man vill utan att tömma varmvattenberedaren...*ler*

Vår härliga bostad under Ölands-semestern

Husägarinnan bodde själv i den här underbara ladan under tiden

Att vara borta i en vecka är lite för kort, två veckor hade varit perfekt. Jag tycker att det är som allra bäst när man hinner börja längta hem, då är det dags att styra kosan hemåt. Hur som helst så har vi haft en underbar semester på Öland och har definitivt fått mersmak. Nu återstår bara det absolut tråkigaste med semester – att packa upp... det blir ju en del efter 5 personer...


Kram!

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ja, packa upp är absolut det tråkigaste! Jag brukar ta tag i det direkt. Väntar jag så kan det bli stående i flera dagar.

Öland var vi till när Max var liten. Jag minns att han skulle sluta med blöja den sommaren, så det var ett tag sedan :). Det börjar bli dax att åka dit igen snart tror jag.

Kram E.

Jörgen sa...

Borta bra men hemma bäst, men lite mer borta skulle inte skada

Lilla huset på prärien sa...

Usch ja... och tvätten efteråt är inte heller kul! Men sen har ni ju massor av härliga minnen med er och jag tror säkert att barnen har tyckt det var jättekul. Nu är de redo för dagis o skola etc :)

Kram Jenny

minjan sa...

Vilka underbara bilder från Öland. Förstår att ni har haft det ljuvligt. Vi har just packat upp också efter 5 dagar i Polen. Ni får visa mer bilder när ni kommer till Halla.
Kramar till er alla fem.