måndag 10 augusti 2009

Personliga silversmycken


Hej alla godingar!

Vill tipsa er om en superduktig tjej som bor i närheten av mig. Hon tillverkar personliga silversmycken i olika former. Det finns hjärtan, namnbrickor, ringar, änglar och mycket mer. Besök hennes hemsida HÄR och titta på alla fina smycken. Själv skulle jag kunna tänka mig vilket som helst av dem, får nog tipsa min man inför kommande födelsedag... *ler*

PS. Den som väntar på något gott... Som ett litet tips kommer jag återkomma inom kort med en spännande utlottning...

4 kommentarer:

Jörgen sa...

Har faktiskt träffat henne för många år sedan men jag kanske ska kolla in hos henne en dag och se vad jag kan ha råd med till din födelsedag...

Bettan sa...

Den utlottningen vill man bara inte missa, hon gör ju sååååå fina smycken!

Christina sa...

Träffade Angela i Östersund för några år sedan och har sedan dess köpt några ringar, armband mm. Hon är jätteduktig och får jag ett tillfälle gör jag gärna reklam för hennes smycken. Det bästa utav allt är att har du egna idéer på hur du skulle vilja ha ett smycke är det bara att ringa Angela så fixar hon det. Det här halsbandet har jag inte så utlottningen vill jag inte missa.

Anonym sa...

Något mer personliga smycken än så finns ej. Jag är jätteglad för min ring! Nu är det min sambo som behöver något personligt.