torsdag 13 augusti 2009

Utlottning av silversmycke!!!!


Var med och tävla om detta superfina silverhalsband
från Angela Knutas!

Angela är en silversmed från Sjömarken
som jag berättat om i ett tidigare inlägg, se HÄR.
Du vinner två silverbrickor med "FÅNGA DAGEN" instansat. Brickorna levereras tillsammans med ett lädersnöre. Passa på att tävla om en present som passar lika bra till både honom och henne, eller hoppas på att vinna det till dig själv...

Skriv en kommentar till inlägget och länka på din egen blogg. Har du ingen blogg, glöm inte skriva din mailadress så jag kan få tag på dig!

Tävlingen pågår t o m 25 augusti kl 12.00.
Lycka till!!!

98 kommentarer:

Jörgen sa...

Jag vill givetvis vinna!!!

Bettan sa...

Verkligen en påminnare till mig själv att bära med sig varje dag! Och Angela Knutas är ju superduktig!
Kram!!!

tilda sa...

Hon är ju jätte duktig!
Verkligen.
Hon gör ju så söta saker och jag skulle gärna vilja vinna!
Kram Tilda.

Becca sa...

När livet rusar på och det stundtals känns som ett ekorrhjul kan man behöva ett litet vackert mantra runt halsen. Det påminner en om att se/fokusera på de fina saker som händer i livet varje dag. Saker som man ofta inte tänker på för att man är så uppe i varv.

Kram Rebecca

Engelska Villan sa...

Jag vill vara med!!!!! Vilket jättesnyggt halsband och jättesnygg bild också :)
Kram Anna

Anonym sa...

Åååå vad fint... Fånga dagen det behöver vi alla påminna oss om i bland.

Kram Mimmi

Sara sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen =)

Jonas sa...

Har en ring med mina barns namn från Angela. Superfin. Fånga Dagen brickorna ihop med denna hade passat perfekt.

jonas.haglund@rudholm-hk.se

Emelie sa...

När jag och min sambo firade 10-årsdag så fick han ett halsband ifrån Angela Knutas av mig, med våra årtal inristade, jättefint! Det skulle vara så roligt att ha ett eget halsband ifrån henne, de är ju så fina :)

Erika sa...

Vill såklart delta i utlottningen av detta superfina smycke!

Hälsar Erika

Anonym sa...

Angela gör helt underbara/enkla smycken.
Perfekt smycke att bära för en daglig påminnelse om just
" FÅNGA DAGEN " lev nu/idag.

/ Jessika :o)


jessika@jibab.se

Annica sa...

Har mina ringar 1998 & 2007 och älskar dom. Skulle nu vilja ha detta fina halsband om halsen nu när jag har det så tungt med allt ! Älskar dina smycken Angela

Ankan sa...

Hej! Jag vill gärna vinnar hoppas jag är en liten filur med tur...

Har nyligen köpt ett armband med mina barns namn graverade på. Älskar det!

Dagens visdomsord: Var dig själv, alla andra är redan upptagna!

Fånga hela världen!
Anne-Lie:-))

Anonym sa...

Alla har skrivit jätte bra inlägg varför ni vill vinna.. jag vill vinna för att jag önskar mig ett nytt halsband..

//Marina.k

Anonym sa...

Gillar Angelas smycken, har bla köpt dop presenter hos henne. Skulle självklart vilja vinna "fånga dagen" smycket, superfint!

/Titti

tittiuto@hotmail.com

Anonym sa...

En riktigt duktig skapare, gav ett halsband från Angela Knutas till min farmor med just denna text på innan hon gick bort, skulle vara en stor betydelse att ha ett likadant halsband som henne. Texten är underbar!
Kram

ca_rroo@hotmail.com

Jennie sa...

Tjingeling
Heeelt underbara smycken, finns hur många varianter som helst. Själv ska jag shoppa mig en ring i 10-årig bröllopspresent....om inte mannen minns den dagen =)

Uttan sa...

Hej!
Hittade hit till dej via en annan Blogg!
Så trevligt.
Klart vill jag vara med och tävla om det fina hals bandet.
Fånga Dagen!
Tänk att få fånga dagen med ett så vackert halsband!
Jag länkar i högerspalten på min Blogg!
Kommer åter....
Kram!

Trollmamman sa...

Jag tycker att DU borde vinna smyckena, för ingen är så bra på att fånga dagen som just du! Men efter att du har vunnit dom så får du gärna ge bort dom till mig som en liten inspirationspresent så jag också lär mig att Fånga! ;) kram kram

Emma E sa...

Åh, hon är en fantastisk designer, ställde upp som tusan för mig och fick ett smycke gjort på mindre än halva leveranstiden för att min älskade blivande fru skulle få en present. Har funderat på att beställa ett smycke själv från henne men då sambon varit sjukskriven i drygt 7 månader har inte pengarna funnits, hoppas på min chans att vinna ett här!

MVH Emma Östersund

Blåbärs och smultronstället sa...

Fint halsband som jag hoppas att vinna eftersom "Fånga dagen-Carpe diem" är ett fint ordspråk som jag gärna använder. Länkar också!
Jag har en likande tävling i min blogg, men jag vill gärrna vara med ändå.
Kram Susanne

svintoflickan sa...

Detta är ett måtto som jag önskar leva efter..är så dålig på de och har lätt för att oroa mej o stressa upp mej..men jag jobbar på de o tror jag är på rätt väg.
älskar carpediem..fånga dagen o alla såna ord som hjälper än en bit på vägen.
är gärna me o tävlar.
kram:-)

evamar - tävlingsblogg sa...

Vilket vackert halsband och vilket vackert budskap. Jag använder sällan halsband till vardags men det här skulle faktiskt få mig att ändra mig, eftersom det är vardagsfint.

Jag har länkat i min tävlingsblogg;

http://evamar.blogg.se/2009/august/halsband-25-augusti.html

suss sa...

Himla trevligt smycke. Inte som alla andra, utan sticker ut, fast utan att vara extremt. Jag tycker det är jättefint, och skulle gärna vilja vinna det! = )

Nathalie sa...

Ja, klart man vill tävla!! Min mejl är; nathalie.mark@hotmail.com :)

Amanda sa...

Jag vill absolut vara med och tävla. Detta är verkligen ett smycke i min smak. Man ska leva u nuet och ta tillvara på tiden!

Jag har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavling-halsband-3.html

Hoppas på tur! ♥

Anonym sa...

Jag vill så gärna delta i tävlingen! Tyvärr har jag ej blogg, men e-mailen är santtu_nyberg@hotmail.com.
Ha det så bra!

ida sa...

jag är med! :)

har länkat: http://myrinstavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-ett-halsband-1.html

i.myrin@gmail.com

Vicky M sa...

jag vill vara med :)

se även gärna min tävling: http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2009/08/tavling-to-do-with-hair.html

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! :)

/Julia juliaberg@hotmail.com

Livet i träsket sa...

KLart att jag vill vinna ett så snyggt smycke! jag har länkat!

Josefine sa...

Guld och diamanter i all ära,
men ett budskap är bättre att bära! Dom vackraste smyckena som finns är dom med fina budskap tycker jag :) Då trivs jag bättre i mina smycken om dom har ett djupare budskap. Det dom betyder mest nu är min förlovningsring såklart - men detta halsband skulle kunna kopplas ihop med ringen. Dom skulle vara fina att ha tillsammans :) För i ett förhållande gäller det verkligen att fånga dagen, man vet aldrig vad som kommer att ske & ska aldrig ta något för givet. Håller tummarna för detta super fina halsband! Puss & Kram / Josefine

Mail: dangerousdazzling@hotmail.com

Malin sa...

Är med och tävlar:)

Länkar här: http://mtlftavling.bloggagratis.se/2009/08/17/1911040-fanga-dagen/

/ malinskalberg@hotmail.com

Ingrid sa...

Älska alltid lite för mycket, man vet aldrig när det är försent.
Det är vad "fånga dagen" betyder för mig =)
Och det vackra smycket skulle inte sitta fel!
Kram på sig!
Ingrid

Sommartjejen sa...

Hej! Åå vilket vackert halsband, jag vill självklart vara med och tävla.
Min blogg är låst, men jag lägger in en länk där och så får du maila mig om du vill komma i kontakt med mig.
sommartjejen2007@gmail.com

KRAM

Anonym sa...

Vilken underbar blogg och vilket vackert smycke. Efter drygt 4 månader som föräldraledig känns det verkligen som man måste fånga varje dag för att hinna njuta av livets mirakel. Halsbandet skulle bli en fin påminnelse!

Mvh Emma
emmafortuna@gmail.com

Anna sa...

Verkligen super fina halsband och "fånga dagen" är något vi alla nästan behöver påminna oss själv om dagligen! Det budsakep säger verkligen allt..

Claesson-anna@spray.se

Carolina sa...

Vackert halsband!
Är gärna med och tävlar, har länkat här: http://carolina1979.blogg.se/tavlingar

Gabbies sa...

Detta vackra halsband vill jag mer än gärna vinna! Har länkat från min blogg: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/august/silversmycke-fanga-dagen.html

Johanna sa...

gud vilket fint smycke.
Jag är med :)
jojo.nilsson@hotmail.com

Lilli sa...

Jag vill verkligen vinna!
Tycker att hennes smycken är jättefina och dom har så fina betydelser.

klevmarken_92@hotmail.com

mr22ga sa...

Hej! Vill självklart vara med även jag! Halsbandet är jättefint och med ett lika fint budskap!
Jag länkar också vidare från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/halsband-6.html

håller tummarna! Ha det bra så länge!
KRAM

Anonym sa...

Fantastikst vackert smycke. Vinner jag så ska jag ge bort det till en god vän som har det jobbigt just nu.

Kram
Elisabet

info@chambermusic.se

Tavlingsblogg sa...

Klart man vill vinna!

länkat
http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/halsband-12

Erika sa...

Jag är med och har lönkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Jeanette sa...

Jag vill gärna vara med på utlottningen av ett halsband från Angela.

Jeanette

henrik_carlberg@yahoo.se

Anonym sa...

Hejsan svejsan såklart vill jag vinna då detta är mitt motto..
Länkat och klart.
http://www.improveme.se/gniztra/40811
pussss

Lillan sa...

sååå fint. självklart hoppas jag på vinnst. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/august/halsband-3.html

jessie sa...

Åh så vackert smycke! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-ett-silversmycke.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Åsa sa...

Jag vill gärna vara med i din tävling och länkar givetvis på min blogg.
Kram Åsa

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Mitt mott, fast jag brukar ta det på latin :-)

Annelie sa...

Är gärna med i utlottningen av silversmycket!
/Annelie
frostan@msn.com

Tess sa...

Detta är ett ordspråk som jag försöker att leva efter ocj betyder väldigt mycket för mig. Min lillebror gick bort för 5 år sedan, och utan att veta om det levde han efter detta "fånga dagen" och har fått så många andra att göra det nu.

Att få bära detta halsband skulle vara som att ha honom med mig hela tiden.


Självklart finns tävlingen länkad på min blogg =)

lolla sa...

hejsan
jag tävlar gärna om detta fina smycke....och så fina ord..passar verkligen i dagens stressiga vardag..
länkar i min blogg åxå.
kram lolla
nor@live.se

Camilla Wallén sa...

Så fina meningsfulla små konstverk...

"Fånga Dagen"...
Inte "bara" ord utan något alla skulle må bra av att försöka leva efter...

Dock inte alltid så lätt...
Men göra sitt bästa duger :-)

(((Kram))) <3 Camilla...

Lina sa...

Du… det fixar sig alltid

Du… det löser sig nog

Du… ta en dag i taget

Du… jag brukar ha tur!

Med dessa välbekanta och tänkvärda rader,
hoppas jag på tur för min vän Camilla Wallén –
en fin kompis som kämpar på i vardagen!

Marianne sa...

Hej! Åh vilket fint! Jag är gärna med i utlottningen!
MVH
Marianne

Har länkat i min blogg:http://mammamarianne.blogg.se/2009/august/fanga-dagen.html

mickis sa...

Åh, jag vill vara med och tävla! Skulle bli världens lyckligaste om jag vann halsbandet!

Marie//Tekla Maräng sa...

Hittade hit via Lurans blogg.
Visst vill jag vara med och tävla om detta snygga halsband som jag så gärna skulle vilja vinna.
Ha det gott Marie:)

Soffan sa...

Det där smycket skulle jag mer än gärna bära runt min hals! :)

Hoppas du har haft en bra dag! :)

Sofie

Kashaya sa...

Jag är gärna med och har länkat här

http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/08/tavla-om-smycke.html

Unknown sa...

2 små ord, som betyder så mycket..
Är gärna med o tävlar om ett så fint smycke!
// Ullis

Eva sa...

Hej, min yngsta son, och den första av våra fyra barn, ska gifta sig nu på lördag, tänk om jag kunde vinna detta vackra smycke, då skulle jag skänka det till hans fantastiskt underbara sambo/snart fru, så självklart hoppas jag på tur...Kram Eva

Pernilla sa...

Jag vill absolut vara med och tävla! Har länkat på min blogg!

Ylva sa...

Hej!

Vill givetvis vara med och tävla om det fina halsbandet. Länkar från min blogg.
Hälsningar Ylva

Hjärtat Mitt sa...

Jag har länkat för ett sånt halsband skulle jag inte säga nej tack till :)

Kram Mari

Jeckee (olsson_jessica@yahoo.se) sa...

Åh detta fina halsbandsgodiset skulle jag hemskt gärna vilja att det landade hemma hos mig. Håller alla mina fingrar och tåt och hoppas på tur.
Tack för en fin candyblogg

emma sa...

Jag är med och har länkat här;
http://emmatavlar.blogg.se/2009/august/tavling-silversmycke.html#comment

håller tummarna:D

Amanda Olsén sa...

Gud vilket fint och speciellt halsband! Skulle verkligen vilja ha detta halsband. Men faktiskt så skulle jag gärna vilja ge det som en gåva till min svärmor som har haft det tufft men nu är på rätt spår. Verkligen fint halsband med fin text! Hon som gör det gör verkligen fina saker. Och det känns alltid bra att ge bort saker! Kram

Anonym sa...

Vilket vackert smycke!

Jag vill gärna vara med i utlottningen

sanna.renfors@spray.se

En Mölnbobos Liv sa...

Vilket fint halsband. Jag är med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/august/fanga-dagen.html

info@annakarlsson.se

Elina sa...

Jag är gärna med :)
Har länkat här: http://tavling-anile.blogspot.com/2009/08/vinn-halsband_293.html

sara sa...

Hej. jag vill super gärna vara med :D
Min mejl är zarah124@yahoo.se

malin sa...

jag är med. malin_nalle_@hotmail.com

alex sa...

alex_aaa1212@hotmail.com (ta de som att jag är med i tävlingen)

Millah sa...

Jag är jätte gärna med och hoppas jag har turen

Kram//M

Nenna sa...

Hei! Jeg blir gjerne med på konkurransen! Jeg linker til deg på min blogg!!!
Hilsen Janette

Erika sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om smycket! :) Med Vänlig Hälsning, Erika

Erikaalu@hotmail.com

Sorkfröknarna sa...

Klart man vill vinna ett så fint smycke.
Christina
www.grandmother.blogg.se

Emma S sa...

Jag vill vara med och tävla! Jättefina smycken :)

Rebecka Djerf sa...

Jag skulle jättegärna vilja vinna detta åt min lillasyster som fyller år 18 september!

Ha en trevlig dag!
rebecka.djerf@hotmail.com

Malin sa...

Jag är gärna med :)
malin_92girl@hotmail.com

Gillberg sa...

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla om det fina halsbandet!!

"Lustigt" att vinnaren utses just den 25:e... Då firar jag och min man 8 årig bröllopsdag. Så vi ska definitivt "FÅNGA DAGEN"!!

Länkar såklart på min blogg!

Mvh Ellinor på Gillberg

Maria sa...

jag vill jättegärna vara med och tävla om det fina smycket! Lägger en länk till höger i min blogg.

♥ cloudberrie ♥ sa...

Jag vill jätte gärna vara med i din utlottning av detta vackra halsband! Länkar i min tävlingsblogg.

Kram från Eva

Anonym sa...

Jag vinner gärna!
svartakatten@live.se

Anonym sa...

Vill och behöver verkligen "Fånga dagen" halsbandet skulle bli en påminnelse att ta det lugnt och ta tillvara dagen. Hoppas på turen/Håller tummar och tår att jag vinner.
Kram Marina
mirans57g@yahoo.se

Anonym sa...

Skulle vilja vinna halsbandet till min mamma!

Kram Johanna
tuggummitatuering@hotmail.com

Tessan sa...

Vilket vackert smycke! Jag är gärna med och tävlar.

kram tessan

My berggren sa...

Hej! nu är jag med och tävlar om det snygga halsbandet.
Min blogg är http://myberggren.blogg.se
Där kan du se länken till dig i inlägget "tävling"
här är min mejl: myberggren@live.se
kram// my

Unknown sa...

Peter här.
Hittade din blogg av en slump när jag sitter här och surfar runt i cyber rymden, naturligtviss så vill ju även jag vara med och tävla om det SUPER fina smycket

min blogg finns på http://hillman62.bloggagratis.se/

peter noren sa...

Hej peter här,
hittade denna sidan av en slump när jag surfar runt här i cyber rymden, naturligtvis så vill även jag vinna det SUPER snygga smycket

Anna sa...

Jäklar vilket fint halsband.. Absolut är jag med å tävlar! :)
Har länkat i min blogg: http://familjenengstrom.blogspot.com/2009/08/mera-tavling.html

Mollymera sa...

Jag säger inte nej till det fina halsbandet! Kramis

Tesse sa...

Hej!
Jag vill också tävla såklart!

Länk från min blogg;

http://tessetavla.blogg.se/2009/august/utlottning-av-silversmycke.html

Tezza sa...

Hej Linda!
Härligt med lite tävlingar ibland, fantastiskt halsband som är som pricken över i:et i ett skede som detta...Me like!
Jag är med i Tävlingen.
Ha det gott & mysig blogg,
{=Kram=}

Anonym sa...

Självklart vill jag gärna vara med i utlottningen av det fina smycket. För smycken kan man aldrig få för många av...:-)

Kram "mamms"

Lisa sa...

Jag vill också vara med! :)