tisdag 18 augusti 2009

Family Food

(Bild: Family Food)

Idag har jag anmält mig för att vi ska prova Familyfood, besök deras hemsida HÄR. Man får varje måndag, eller varannan om man vill, en matkasse med råvaror och recept för 5 dagar hemlevererat till dörren. Recepten är avpassade för 4 vuxna (eller 2 vuxna och 3 barn).

Det ska bli så spännande att testa. Jag tycker om att laga mat och står för 95% av all matlagning i vår familj. Visserligen gör vi något liknande med vår matplanering veckovis men det ska bli underbart att inte ens behöva handla maten. Eller tänka ut vad vi ska äta. Jag vet inte hur ni har det men jag tycker att vi får recepttorka ibland. Det blir samma gamla vanliga rätter. Då blir det perfekt med lite ny inspiration. Jag lovar att berätta framöver om vad vi tycker!

Kram!

4 kommentarer:

Stina sa...

Det lät ju spännande det där.:-)

Jörgen sa...

Det ska bli mycket spännande

Eva sa...

Låter ju inte fel alls... Håller med om att det lätt blir de vanliga gamla recepten och att handla är ju inte så där himla kul alltid. Ska bli riktigt intressant att höra vad ni tycker!!!
Kramelikram

Helena sa...

Nu är vi också anmälda