fredag 4 september 2009

Homemade cookies...

Jag ska, som jag tidigare berättat, vara med på en julbasar med lite olika virkade saker. Det ska bli jättekul! Tänkte bjuda på ett smakprov på en av sakerna som ska finnas till försäljning – en påse med "hembakat"...


Äntligen är det fredag! I morgon är det dags. Då ska jag för första gången i mitt liv springa ett lopp. En mil runt om i stan. Vi får se hur det går. Fysiskt känner jag mig i form, men det är den mentala biten. Jag tror att det blir perfekt för mig att springa i "tävlingssammanhang", att det blir en sporre. Lite pirrig känner jag mig allt. Håll tummarna för att jag klarar det under en timma, för det är mitt mål!

Kram!

9 kommentarer:

Sara sa...

Duktiga du som ska springa =)
Om min influensa inte blir sämre så kommer jag och lämnar lite lavendelsnittar till dig i helgen.
Hoppas det går bra imorn.

Kram Lillstrumpan

♥ Affi ♥ sa...

Så söta kakor. Har du något mönster eller hittar du på eftersom?
Lycka till med loppet.

Becca sa...

Så fina kakor, får man beställa?!
Lycka till med loppet duktiga du!

Jörgen sa...

Du löser det garanterat under en timme.

Nina sa...

Lycka till, kusin!
Kram, Nina.

minjan sa...

Lycka till med löpningen! Det klarar du utan några problem.
Gulliga cookies.
Kram

Engelska Villan sa...

Åh, darling! De är supersöta!! Jag har provat lite nya mönster, som jag nog ska visa ikväll. Jag har nämligen fått tillbaka min kamera. Sen har Matte köpt en ny kamera till mig!! :) En digital systemkamera, kuligt!!
Lycka till imorgon, kära vän. Ta inte ut dig för mycket ;)
Kraaam Anna

bettan sa...

Guuuuuuuuuud vad fina kakor!!!!! Och garanterat helt utan kalorier :)))
Kram!!!

Kajsa sa...

hej linda jag heter kajsa och är kusin till tilda och hon visade min hur man virkade CUPCAKE sen dess har jag varit intresserad av virkning ska snart börja med amigurumi så fort jag blivit klar med ett armband och en väska undrade omdu hade något tips till en "nybörjare" om man kan kalla sig för det.
besök gärna min blogg och kolla på mina virkningar om du har tid och lust

kram Kajsa
p.s min blogg heter pinck.blogg.se