onsdag 23 september 2009

Det här med packning...


... är spännande! Förr om åren har jag lastat en stor stor väska med halva garderoben eftersom jag aldrig kunnat bestämma mig för vad jag vill ha på mig. Men... med åren kommer vishet. Och numera packar jag precis så många ombyten som jag behöver. Och tänker dessutom på att använda vissa plagg fler gånger. Och då känns packandet helt plötsligt så otroligt uppstrukturerat och ospontant! Den numera lilla packningen ger inga utrymmen för utsvävningar mer än det tilltänkta.

Nåja, nu är alla kläder framplockade och ska stoppas ner i väskan i morgon. Jag som är listälskare har självklart en lista på allt som ska med, förutom kläder. Och det allra allra viktigaste är såklart kameran!

I morgon väntar en intensiv dag på jobbet med att göra klart allting som ska vara klart innan jag åker. Det är alltid en hel del som ska vara under kontroll.

Sov så sött!

2 kommentarer:

Ida sa...

Hej hej!
Vad roligt med en semestertripp. Tänk att få strosa i en sådan vacker stad med en kompis. Så underbart!

Skulle gärna göra ngt liknande, vi kvinnor tycker ju oftast om samma saker (se shopping=)).

Har också blivit lite duktigare på att packa. Nuförtiden är det dock barnens väska som är tjockast=)

Ha det så underbart.
Kram Ida

Elisabeth sa...

Ha en härlig minisemester!! Njut!

Kram
Elisabeth