måndag 31 maj 2010

Utlottning av Angela Knutas-armband


I natt födde en av mina äldsta och bästa vänner sitt fjärde barn. En alldeles underbar liten tjej som ska heta Juni. Och vad kan passa bättre än att fira hennes ankomst med en utlottning av ett härligt sommararmband av Angela Knutas. Vill du se fler av Angelas vackra och speciella smycken, besök hennes hemsida HÄR.

Vill du vara med i utlottningen så skriver du en kommentar till inlägget, samt länkar på din egen blogg. Skulle du inte ha en blogg får du självklart delta ändå, glöm inte att skriva din mailadress i kommentaren så jag kan få tag på dig om du vinner!

Utlottningen pågår till och med 18 juni.
Lycka till!

38 kommentarer:

Sara sa...

Jag är självklart med i din fina tävling =)
Gulligt namn föresten!

Oändligt med kramar ifrån din lillstrumpa

Anonym sa...

Hej! Jag vill också vara med i din fina tävling. Jag kan behöva ett fint smycke. =)))))

Kram Mimmi

Anonym sa...

Hej Linda
Jag vill pröva lyckan en gång till.

Mvh
//Elisabeth

Anonym sa...

Självklart vill jag gärna vara med i tävlingen och vinna ett så fint sommararmband!!!

Krameli från mammsen

Jörgen sa...

Jag vill vinna eftersom jag skulle kunna tänka mig att min underbara fru vill ha detta....
Länkar givetvis

cammie sa...

Så fint =) vill vara med. länk: http://tipsblooggen.blogg.se/2010/june/smycke-armband.html . . min mail: cammie85@hotmail.com

Krånglig&Konstig sa...

Är med :)

http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/june/tavling-hos-linda.html#comment

kranglig_konstig@live.se

Anonym sa...

Åh tycker hon gör så fina smycken och gillar detta, så jag vill gärna vara med i tävlingen
Mvh Lotta

mamma te 2 tuffingar sa...

klart vi är med. super söt armband. skulle jag gett till mitt gudbarn som snart fyller år

chanette_s@hotmail.com

länkat från min blogg:http://darkbarbieinx.webblogg.se/2010/june/vinn-hos-linda-18-juni.html

Linda sa...

Säg vilken solbränd handled det armbandet inte skulle passa på?! Inget skulle göra mig gladare i sommar än att få bära det på min. Må lyckan stå mig bi! :-)
Kram
Linda

(mail: li.fr@swipnet.se)

Freja sa...

Hejsvejs!

Som alla andra vill jag vara med och försöka vinna! När inte trissen eller hästarna ger resultat så provar jag lyckan här!

Ha en fin dag!

Malin sa...

Heej,sicken fin blogg *me lajk*
Är gärna med och tävlar om det fina armbandet från Angela!
Länkar självklart från min blogg.

Soliga hälsningar Malin i Borås

Anonym sa...

Åh, vilket ljuvligt armband!!!!!

Det vill jag gärna vara med och tävla om :-D

Hälsningar från
Catarina

cat.dunghed@hotmail.com

Anonym sa...

Åh vad roligt med en tävling och ett av Angelas underbara smycke som vinst, kan inte bli bättre! Är med och tävlar. Superfin blogg du har, och oj vad du hinner med mycket!

Min blogg: www.busungarnaberg.blogspot.com

Mvh Emma

Anonym sa...

Jag är gärna med i utlottningen av Angelas armband! Köpte min och min sambos förlovningsringar från henne till vår två årsdag och nu firar vi fyra år så det skulle kunna bli som en liten present till mig själv! Mvh Malin

malinwallander85@hotmail.com

Unknown sa...

Hej! Vad härligt det är med kreativa människor! Förstår inte hur du får tiden att räcka till. Jag är gärna med i din tävling. Har många av Angelas smycken sedan länge och vill gäna har fler. :)

Mvh
Lena
lenaborgman@gmail.com

Rosie sa...

Vilket fin namn, precis som månaden. Då måste hon väl få ett smycke från Angela... Jag bara älskar hennes smycken.
En kram från Rosie i Östersund

Anonym sa...

Vilket fint namn, precis som månaden. Då måste hon väl få ett smycke från Angela.. Jag bara älskar hennes smycken.
Kram från Rosie i Östersund
rosie.vonwalden@hotmail.com

Anonym sa...

Åh, vilket underbart armband. Det hade verkligen passat mig nu i sommar.

Kram Camilla

elin060220@hotmail.com

Agnetha sa...

Givetvis ska man inte missa denna chans att vinna ett vackert smycke.

Ulrika Proohf sa...

Hej Linda!
Vilket gulligt namn på ett liten sommar-tjej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen av det fina armbandet som jag nog skulle ge till min söta dotter! Eller goa storasyster! Svårt men trevligt val som jag får göra om jag har tur att vinna!!! :)
Jag var inne på Angelas hemsida och sparade den direkt i mina favoriter, kanonfina saker hon gör!
Kram Ulle

Maybe sa...

Hej, vill gärna vara med. Fint armband.
solig2@gmail.com

Designe sa...

Såå fint armband! Är gärna med och tävlar! Jag länkar via bild på min blogg!
Jo, ang. min keramik så har jag inget att sälja just nu, har inte tillgång till drejskiva och så just nu, ska fixa det längre fram!:) Ha en fin helg! Kram :)

Peter Norén sa...

Jag vill också vara med på utlottningen, jag skulle vilja ge det till min underbara sambo, vi ska på bröllop till midsommar, hennes äldsta dotter ska gifta sig, det skulle passa utmärkt på min sambos handled då.
länk från min blogg
http://hillman62.bloggagratis.se/

Engelska Villan sa...

Hallå där!!!
Jag vill vara med såklart! :)
Kram Anna

Anonym sa...

Vilket fint armband! Vill ha!
jennysofiaalexandersson@hotmail.com

Elin sa...

Hej vännen!
Jag vill oxå göra ett försök att vinna det fina smycket.
Kanske kan ge det till mig själv i födelsedagspresent, haha.
Kram Söderbönan.

Lotta sa...

Och jag som har klämt ut lilla Juni skulle behöva ett nytt fint armband som överglänser min Maxioutfit! kram kram

Anonym sa...

Lycklig mormor till lilla älskade Juni vill också prova lyckan i ditt lotteri.
Birgitta

ANNIKA sa...

Jag gillar smycken och särskilt armband.Vill vara med i tävlingen och hoppas på lyckan...
kramar ANNIKA

gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Åhh vilket sommarfint armband! Och vilken lycka att få fyra barn! Stort grattis till din vän.

Hälsningar Carina

carinabergfors@hotmail.com

Evabritt sa...

Hej. Vilken tur att jag "hittade" din blogg. Helt i min smak, har lagt den som bokmärke!!!!! Att vinna detta fantastiska armband skulle vara pricken över i då jag är bjuden på stor härlig midsommarfest med dans kring stången, långbord med sill och nubbe och jordgubbstårta. Jag längtar dit.

Anonym sa...

Hejhej! Jag vill självklart ta chansen att vara med. Fint armband!
kram
solig2@gmail.com

Unknown sa...

Ja du Linda, det vore ju underbart att få glänsa med ett så fint armband på sommarens festivaler. Så självklart vill jag vara med i utlottningen.

Kramar Jenny

jenny.jansson.74@hotmail.com

Jenny sa...

Åh vilket fint armband! Är gärna med och tävlar!

Kul att träffa dig i lördags!

Kram

jennywlindstrom@bredband.net

Anonym sa...

Hej!

Vill gärna vinna ett armband från Angela:)

Jeanette
jeanette.rudberg@gmail.com

Lena sa...

Vilke fint armband.
Det vill jag såklart vinna.
Det skulle passa min nya stil.

Jag länkar förståss.

Anonym sa...

Skitsnyggt armband - jag vill också vara med och tävla!

Sofia
(jonsson.sofia[at]hotmail.com)