torsdag 27 maj 2010

Sjung om studentens lyckliga dagar...

Ja, det är allt några år sedan jag gjorde det. Men vilken härlig dag det var! Så mycket glädje och lycka, blandat med ovisshet över framtiden. Nu, 13 år senare, så har jag fortfarande inte banan helt utstakad inför framtiden och det känns skönt! Det finns bara möjligheter framför oss och det är lika spännande som skrämmande =)


På tal om studenten så har jag pysslat igen. Två små virkade studentmössor som ska pryda paketen till två härliga studenttjejer. Vill ni också virka mössor hittar ni mönstret HÄR.



8 kommentarer:

Ulrika Proohf sa...

ÅH, VAD SÖTA SMÅ MÖSSOR...
VAD DU KAN... JAG ÄR IMPONERAD!!
KRAMAR FRÅN ULLE

Elisabeth sa...

Gu´så söta. När jag tar studenten ;) vill jag har en sån på mitt paket!!
Kram E.

trollmamman sa...

Antar att din beställningslista är så lång nu så det är lika bra att vara ute i god tid- Ida tar studenten 2022, kan du virka en sån tills dess tror du? :D De var supersöta!

Anonym sa...

Mössorna är jättefina! Du är fantastisk! =)

Kram Mimmi

Fröken Fräken sa...

Det finns de som påstår att det är 15 år sedan jag tog studenten..?? Öh, va, säger då jag.. det känns ju som högst ett par tre år sedan! Har aldrig varit den som planerat och fortfarande gäller att jag är öppen för lite vad som helst!
Jättesöta studentmössor!

Elisabeth Lyngbo Sundell sa...

Så himla fina! Du är så otroligt duktig!!!!
Kram på dig!

Tigris Predikantan sa...

Fina! Jag skall ha min yngsta som tar studenten nu ... så tiden går ... jag känner mig inte så mkt äldre än 30 *ler*!

Anonym sa...

Som du vet är det "sjungom", en imperativform och inte "sjung om". Men det är många i media som gör samma fel också.

:-P