fredag 4 juni 2010

Från barn får man höra sanningen, eller?


Barn kan ju vara alldeles underbart ärliga i sina uttalanden... I morse hade jag tagit på mig en ny tunika och leggings som jag själv tyckte var jättefina. Ena sonen tittar på mig en stund och säger sedan: "Mamma, du ser ut som en flygekorre..."

Så nu sitter jag här på jobbet, i mina ekorre-kläder =)

I morrn ska min man och tre av hans kompisar ha en gemensam 40-årsfest. Så både dagen och morgondagen kommer bestå av förberedelser inför detta högtryck. Det ska bli jätteroligt och jag återkommer med rapport efter helgen!

PS. Missa inte utlottningen av det fina Angela Knutas-armbandet!

5 kommentarer:

Elisabeth Lyngbo Sundell sa...

Du är jättefin flygekorre Linda!

Kram!!!

Sara sa...

hahahahaha!

men klänningen är jättesnygg!
Tom jag tycker det ;)

Lilla huset på prärien sa...

Ha ha ha - vilken fin flygekorre du är! Fast jag måste säga att jag hellre hör att jag är en flygekorre än att "mamma har en bebis i magen" som jag får höra ibland med lite petningar. Men... där ÄR ju ingen bebis i magen...!

:) / Kram J

Engelska Villan sa...

Hahaha!!
Det var faktiskt den roligaste associationen jag hört på länge!
I så fall är du den vackraste flygekorren på denna jord!
Kraam Anna

Tigris Predikantan sa...

Härligt ändå, de menar ju inte att vara elaka, eller hur?
:)