fredag 18 juni 2010

Kreativt bloggtips!

Bloggvärlden är fantastisk! Häromdagen hittade jag till en underbart kreativ blogg "Lilla-a-design". På sin blogg visar Anna upp pyssel hon gör tillsammans med sin lilla dotter. De är en härligt kreativ duo som gärna visar upp sina alster. Vad sägs t ex om dessa ursöta små stolar gjorda av champagnekorkar?!


Jag blir så inspirerad, så nu får det bli bubbeldrickning för hela slanten i sommar, för jag vill också ha små stolar. Tack Anna för all inspiration du sprider till oss andra!

3 kommentarer:

Nilla Q sa...

Hej Linda!

Kul att titta in här igen! Hoppas allt är bra med dig.
Vilka fantastiska konstverk du visar! Det kan man kalla kreativt!

Blev lite inspirerad att sätta igång och leta midsommarrecept jag med. Det du visade såg väldigt gott ut!

Ha en bra helg!

Kram Pernilla

Millas hem sa...

Underbart kuligt och kreativt!!
Tänk vad fantasi är häftigt!!

Kram till dig!

Fröken Fräken sa...

Men så söta konstverk! Tyvärr dricks det inte mycket champagne här men jag gillar ju verkligen idén att göra något av vad andra bara kastar bort!