torsdag 24 juni 2010

Midsommarmums!

Så där... nu är väskorna packade, tältet framplockat, ett glas rosévin upphällt och vårt bidrag till midsommarmatbordet tillagat. Vad sägs om västerbottenostpaj...


... eller matjesill med rödlök, dill och som ska toppas med forellrom imorrn...


Jag längtar efter alla härliga vänner som vi ska träffa imorrn! Och för första gången på 5 år verkar det bli riktigt fint väder! Det är vi inte precis bortskämda med. De senaste åren har vi varit glada för uppehåll. Men i år kan man plocka fram sommarklänningen, äntligen!

Nu ska jag kika runt hos er andra en stund innan jag tar midsommarledigt från datorn. Så... ha nu en riktigt härlig midsommarhelg med mycket kärlek och värme!

4 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Jag vet! Det verkar som att det ska bli riktigt soligt och varmt här i midsommar..!! Hur gör man då liksom? Man har ju vant sig vid att huttra under en filt... ;-D Hoppas att ni får det kalaskul!

Engelska Villan sa...

Ha en riktigt fin midsommar, vänne min!!
Kramar Anna

Nilla Q sa...

Så gott det låter! Och trevligt att få umgås med vänner. Hoppas det blev en riktigt solig och härlig midsommar!

Kram Pernilla

Jörgen sa...

Mums vad gott det var!