onsdag 3 februari 2010

Väldigt virkad väska...

Igår kväll gjorde jag klart en virkad väska till min söta lillasyster. Hon gillar den romantiska stilen så vad kunde passa bättre till henne än den här utsöta väskan. Sweets for a sweet...

Först tyckte jag att den var urtråkig att virka, väldigt enformig. Men ju mer den växte fram desto roligare blev det! Den är så fin, ännu finare i verkligheten än på bild!

För er som känner er manade och är flinka med virknålen, hittar ni mönstret här.

De senaste dagarna har det "haglat" in olika virkbeställningar, stora som små. Vilket är jätteroligt, men också lite stressande. Så nu har jag skrivit upp allt på en lista, bara att beta av punkt för punkt – och vad kan passa bättre för en listälskande virkgalning som mig än just en virklista... =)

Kram!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Den är såååå söööt!!!!! En riktig karamell! Kommer passa din gulliga lillasyster perfekt! Vad duktig du är – jag är så imponerad! Kramelikram Eva

Engelska Villan sa...

Men ååååhh!! Du är helt grym på att virka!! Måste kolla in mönstret.
Kram A

Engelska Villan sa...

Nu har jag kollat... "Virka 140 lm oh slut till en ring" Hmmm, där kände jag att jag blev lite trött ;)

Elisabeth sa...

Hurra för listor!! :)
Kram E.

Elisabeth Lyngbo Sundell sa...

Duktiga Virk-Linda!!!! Och underbara lilla väska!!! Jag vill gärna beställa, om jag får ... Kram!!!

Sara sa...

Åhhhh så söt den är!!!!
Ikväll får jag min fina väska när jag ska hem till er och äta god mat =)
Nu ska jag sätta igång och fixa våran efterrätt inför kvällen.
Har med mig ett litet kreativt arbete som jag gjort till dig som du ska få, gillar du den inte kan ju Humla få den ;)


Kramelikram =)

Anonym sa...

Otroligt fin. Jag förstår att systra di blir glad. Kram Mimmi

Trollmamman sa...

Du är så duktig!!!! Tänk vad min kompis är händig! Jag nöjer mig med att beställa, inget virkande här inte :D Kram kram

Jörgen sa...

Och jag får snart min mössa...

Petra sa...

Hej, jag är ny på din blogg men såg denna fantastiska väska.
Såg även att du gärna tar emot beställningar och då undrar jag om jag möjligen kan beställa en väska av dig och till vilket pris.

tacksam för svar // mvh Petra

petra.ellison@telia.com

Anonym sa...

Linda, va duktig du är!!
Väskan är ju helt fantastisk. =)
Kraaam Anna Persdotter