onsdag 17 februari 2010

Adjöss kung Bore...

Nu är jag trött på vintern! Visst, snö och is är mysigt, till en viss gräns. Och nu är den gränsen nådd. Jag längtar efter droppande istappar, vårsol, rinnande snöhögar, nyvakna snödroppar, fågelkvitter... ja, allt det sprittande förväntansfulla som hör våren till. Jag vill ha sol och lite spirande värme nu!!!

På tal om värme så har vi ordnat nästa jul- och nyårsfirande. Ja, vi är ute i god tid jag vet. Men jag är ju också en planerande människa =) Faktum är att vi, bara vi fem, ska åka till Egypten i två veckor över jul och nyår. Och det ska bli så skönt! Jag tycker att det är mysigt med jul, och oftast mysigast innan. Men flera gånger har vi pratat om att komma iväg men aldrig fått tummen ur, förrän detta året. Så nästa år när ni kokar knäck och klurar på fyndiga julklappsrim ligger vi här och njuter av sol och bad:


Ha en skön kväll!
Kram Linda

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ta en stor väska så vår familj också får plats!! :) Vill åka!!!!

Vi ska spara ihop till en resa när Thomas fyller 40... om två år. Tunisien eller Kanarieöarna i januari 2012... mmmm ;)

Kram E.

Becca sa...

Så härligt! Poolbilden var inte fel...om man ändå hade plaskat runt där nu istället.

kram

Ida sa...

=) Nu blev jag ju inte ett dugg avundsjuk... det där låter bättre än all knäck i världen. Reklamen för våren biter nog på varenda än, det märks att du jobbar i reklambranschen;)

Vad snyggt ert kök blev. Förstår att du är nöjd=)

Många kramar Ida

Elisabeth Lyngbo Sundell sa...

Det låter så härligt, är faktiskt lite avis ... :)