lördag 10 april 2010

Den lyckliga vinnaren...


... av halsbandet blir...

...Elisabeth Hed!!! Grattis till ett superfint halsband, och till en liten överraskning som jag skickar med i paketet.
Och för er andra... misströsta inte! =) Innan sommaren kommer jag ha en annan rolig utlottning, den som väntar på något gott...

Idag har jag skrivit högskoleprovet. Det kändes bra genom hela dagen, men jag är väldigt mör i skallen nu. Vad som känns skönt är också att nu kan jag inte göra mer just nu. Jag har skickat in mina betyg och skrivit provet och kan bara hoppas på att jag kommer in.


Detta är inget foto från ett dagis utan från vår hall en helt vanlig lördag som denna. Nåja, helt vanlig är den inte för idag har vi 5 bonusbarn på övernattning förutom våra egna. Så idag sover 8 små och stora trollungar under vårt tak. Busig, bullrigt och mysigt!

Kram Linda

4 kommentarer:

Nilla Q sa...

Det lät väl mysigt, att ha hela huset fullt!

Att jag missade din tävling - hann inte riktigt med... Tyckte halsbandet var jättefint! Men jag har varit inne på hennes blogg (kommer inte ihåg vad hon heter just nu!)och kan ju beställa nåt själv:)

Hoppas du har en riktigt skön helg!

Kram Pernilla

Ps. Ni är för söta, ni systrar..!

Anonym sa...

Vad kul!!
Min första "Bloggtävling" jag är med i & så vinner jag!

//Elisabeth

Trollmamman sa...

Rent tekniskt så är det pga mig som de hittat till din tävling eftersom jag lärt mig att länka :) Så rent tekniskt så borde jag vunnit! ;) Men, men, så länge det är familjen som vinner så...Vi verkar ha tur i dina utlottningar! Saknar er och längtar till målningsdagen! Kram!!!!!

Fröken Fräken sa...

Ja pust, högskoleprovet minns jag! Det sög verkligen musten ur en! Synd att det bara gäller i fem år, för den sista gången jag skrev det så gick det riktigt bra. Det är den där NOG-delen jag tycker är värst...