onsdag 2 december 2009

Utlottning av personlig tavla!

Jag lovade ju något spännande från julbasaren som utlottning... och här kommer det! Passa på att vara med i min utlottning av en personlig barntavla av duktiga Petra. Vill du se fler av hennes tavlor så besök hennes blogg HÄR.


Mysig tavla med ängelmotiv som blir ännu mer speciell eftersom den är personlig. Runt tavlan står olika kraft- och kärleksfulla ord. Det finns dessutom en plats kvar att skriva på... som är för barnets namn. Den som vinner utlottningen väljer själv vilket namn som han/hon vill ha med på tavlan.

Lämna en kommentar till inlägget, skriv din mailadress om du inte har en blogg och glöm inte att länka på din egen blogg, för att vara med och tävla om den härliga tavlan! Utlottningen pågår till och med 16 december för att vinnaren ska hinna få tavlan innan jul!

Lycka till!

4 kommentarer:

Peter Noren sa...

Hej!
Ja men självklart så vill jag vara med på utlottningen av den fina tavlan, den skulle bli fantastiskt fin att ge vårat nyfödda barnbarn
(eller deras mor och far)

hej från Peter

Lotta sa...

Hej Linda!
Jag vill naturligtvis vara med på din utlottning om den söta änglatavlan.
Jag länkar.
Kram Lotta

Gun lindgren sa...

jag vill också vara med på ut lottningen, länkar till min blogg

lotta sa...

Åhhhh finaste tavlan skulle passa över finaste Mildas säng! Om jag nu bara är så teknisk så jag fattar hur man länkar.... kram!