söndag 13 december 2009

Andas... det är inte så farligt...

Jag vet, det är nog jordens vansinnigaste projekt att renovera köket mitt i julruschen och fixandet. Lite julgranspynt och grankvistar här, och några spånskivor och skruv där... Men på något sätt vet jag att vi kommer ro det i hamn, och det kommer bli jäkligt bra i slutändan. Fast... när man måste stå i garaget och laga mat samtidigt som lillsessan springer omkring bland alla verktyg, några kryddor finns där nere och några uppe i huset, det är lite småkyligt... så är det lätt att svårmodet tar över.


Idag jobbar jag lite extra, barnen är hos mormor och morfar, för att mannen ska få fixa i fred. Så nu jäklar... din eländiga köksrenovering – snart är du ett minne blott! Snart kommer vi också att få det superfint i vårt kök. Tills vidare får jag nöja mig med inspirationsbilder.

Kram Linda

PS. Missa inte utlottningen av den fina barntavlan, bara några dagar kvar...

2 kommentarer:

Jörgen sa...

Det kommer bli kanon även om det tar ett tag till.

Puss

Lilla huset på prärien sa...

Jag tycker att du är jätteduktig! Nästa jul kommer jag mest troligt att ha mitt köksstök överstökat. Hoppas jag i alla fall... annars lär jag stå där som du gör nu :)

Önskar dig en riktigt GOD JUL!

Kram Jenny