lördag 26 december 2009

Oj oj vad tiden...

... går snabbt! Redan en vecka sedan jag bloggade senast och julen har kommit och passerat igen. Lite skönt på ett sätt. Jag tycker oftast att det är mysigast innan, juldagarna har en tendens att bli ganska intensiva. Det är mysigt att umgås med familjen men också ganska skönt att få sjunka ner i soffan emellanåt.

Nå... har ni fått några fina klappar? Hos oss byter inte vi vuxna några speciella klappar men jag fick en härlig mysdress från barnen, ursnygga underkläder och armband av mannen. Så lite snäll hade jag varit tydligen =)


För övrigt fick vi en jättefin kokbok av grannarna som heter Tjejmiddag. Fylld av roliga teman på middagar (behöver ju för den delen inte vara tjejmiddag utan passar lika bra till grabbkvällarna). Jag har redan satt in flera små notislappar på smaskigheter jag vill laga och bjuda på, när vi får ett nytt kök. Gå in och läs mer om den på adlibris.com.

Nej, nu ska jag göra klart det sista på mina virkbeställningar.
Vi syns snart igen!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Gu´, så snygg du kommer att bli!!

Den där boken verkade bra. Jag är inte så jättebra på att laga mat, men jag älskar att bläddra i kokböcker och...planera!! :)

Kram E.

Lotta sa...

Hej!
Kikar in och önskar dig fortsatta trevliga mellandagar... och en nyårskram
Lotta
Hoppas på att få se bilder på ditt nya kök snart.