tisdag 3 november 2009

Sömnlösa nätter

Sedan ett tag tillbaka har jag sovit extremt dåligt. Det beror inte bara på att lilla sessan tumlat runt i vår säng utan också på jobbet som vägrat lämna tankarna ens på natten. Just den sista biten har lyckligtvis blivit bättre de senaste dagarna. Men nu till mitt stora förtret såg jag på vägen hem att det vankas fullmåne i natt...
Skrock eller inte, men jag sover banne mig mycket sämre när det är fullmåne. Och det gäller även när jag inte vet om det innan. Det kan vara ett par dagar med sömnlösa nätter och då kan jag i efterhand se i almanackan att det varit fullmåne...

Finns det fler än jag där ute som lider av "varulvsyndromet"???

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej Linda!
"Varulvsyndromet" vet jag att min far och min sis lider av, är verkligen jättejobbigt att inte få sova ordentligt.

Fy vad tråkigt för dig att hamna i att man känner att man jobbar för mycket och att man liksom tappar glädjen...
Känner igen mig i det är i samma båt, vet inte riktigt hur man ska ta sig ur.

Läste att du hade fyllt år jättefint halsband du hade fått, vilken go man du har.

Jag känner med dig
Stora kramen från mig!
Lotta