måndag 2 november 2009

Hipp hipp hurra...

... för mig idag!!!!

Ja, helt riktigt... idag fyller jag år! Ett helt år sedan sist. Normalt brukar jag vara som ett barn inför min födelsedag, förväntansfull i varje cell i kroppen. Men i år har det varit annorlunda... Har under hösten jobbat alldeles för mycket i förhållande till vad vi hade tänkt eftersom vi fortfarande är föräldralediga med lilla skruttan. Och i förra veckan tog jag slut, hela min själ satte stopp, orkade inte mer. Vilket också gjorde att jag inte har haft någon energi åt att längta efter min födelsedag. All kraft har gått åt till att överhuvudtaget orka dagen. Jag ska skriva om det snart, när jag orkar.


Men nu till min alldeles underbara födelsedagspresent... Jag fick ett graverat smycke av min man och barnen. Och inte vilket som helst utan ett graverat med alla deras namn, tillverkat av Angela Knutas!!!! Jag blev så glad och stolt över att alltid bära de som betyder mest närmast mitt hjärta!
Tack underbara familj!!!

5 kommentarer:

Lottis sa...

grattis världens bästa Linda! Vilket superfint halsband! Se nu till att bli lite extra ompysslad på din födelsedag :)

Engelska Villan sa...

Älskade vän!!!
Ett jättebamsegrattis till dig på din födelsedag!!!
Vilket fint halsband. Jag önskar mig också nåt liknande, det är jättefint!
Hoppas att du får en bra och mysig födelsedag med familjen idag!
Hoppas att vi kan ses på lördag :)
Vi mår mycket bättre idag, men fortfarande hemma...
Kram kram Anna

Bettan sa...

Vilken superfin present – grattis ännu en gång!
Kram!!!

Jörgen sa...

Hoppas dagen var till belåtenhet även om den kunde varit lite bättre.

Elisabeth sa...

Grattis!!
Ta det lugnt med jobb!!
KRAM E.