torsdag 22 oktober 2009

Mums i brevlådan!

Mmm... idag när jag kom hem låg ett ljuvligt paket och väntade i brevlådan... En bok som jag förhandsbeställt på adlibris.com. Dan Browns senaste alster, Den förlorade symbolen.


Jag vet inte vad ni tycker men jag älskar hans böcker, jag frossar i detaljrikedomen! Och något av det bästa av allt... de är så tjocka! Det är som en stor härlig godispåse... att ha hela boken framför sig. Längtar till helgen när jag kan få börja läsa den (måste bara snabbt läsa ut min pågående bok först... :-)

Kram!

3 kommentarer:

minjan sa...

Skall bli spännande att höra vad du tycker om den här boken. Jag har läst de tidigare böckerna av honom och tyckte att de var bra.
Kram

Lilla huset på prärien sa...

Kul med böcker! Jag önskar verkligen att jag hade lite mer tid att läsa bara. Just nu blir det mest bloggar jag läser känns det som. Fast läste Alkemisten av Paolo Cohelo i somras. Den var jättebra!

Kram J

Jörgen sa...

Ja du har väl läst färdigt den nu så jag kan låna den efter min pågående bok. Kanske har jag läst färdigt den till jul om jag lägger manken till....