torsdag 10 mars 2011

Vill ha!!!

(bild: mio.se)

Jag har sett en så snyggt matbord på Mio som jag skulle vilja ha hemma hos oss. Sist vi var på Mio såg jag det live, och det är ännu snyggare i verkligheten. Jag gillar verkligen en "fet" bordskiva, det är nice! Med nya snygga stolar till blir det om möjligt varit ännu bättre.

Men... eftersom plånboken är betydligt tunnare än viljan blir det förmodligen att vi får ha kvar vårt nuvarande bord från IKEA som vi har målat om en gång. Vi får ha kvar det tills lilla prinsessan har hackat klart med sina bestick i bordsskivan. Men någon gång i framtiden... då ska vi ha ett snyggt ohackat bord att äta vid =)

4 kommentarer:

Designe sa...

Plötsligt händer det kanske att ni köper nytt...lite längre fram! :)..är väl lika bra det får hackas klart i bordet kanske innan...Kram :)

Sara sa...

Hihi lilla hackar-humla =)
Jättefint bord,hade inte passat (eller fått plats) hemma hos mig, men hos er hade det ju varit hur fint som helst =)
Ikväll blir toaletten hemma färdig och idag har vi beställt våran nya FRÄSCHA duschkabin =)
Kramelikram

Nilla Q sa...

Åj, jag vet! Vill också ha!!! Men det är tyvärr inte aktuellt här heller...

Ha en bra kväll!

Kram Pernilla

Lotta sa...

Hej Linda!
Vad trevligt du är här igen.
Ja, drömmar och önskaningar ska man ha. Åren går fort snart är det slut på gaffelhacken i bordet, men då saknar man det i stället, så njut!
Trevlig helg och kram Lotta