tisdag 8 mars 2011

Underbara vårdagar!


Idag var min plan att åka till gymmet när jag var klar på skolan, men vädret gjorde att jag absolut inte ville stänga in mig i en svettig lokal. Hem som ett skott, raskt på med utekläder och ner till sjön för en långpromenad på isen. Det är så magiskt vackert ute sådana här dagar! Att stå mitt ute på sjön med vinden i håret och över kinderna när solen strålar är helt ljuvligt, det ger så mycket energi och glädje!!! Hade jag haft vingar hade jag nog banne mig lyft och svävat, högt och fritt... =)

(Mitt ute på sjön finns en bastu som man kan hyra. Nås endast via isen på vintern eller med båt på sommaren)

(Och känner man för det kan man alltid ta ett dopp om bastun blir för het)

4 kommentarer:

Nilla Q sa...

Åh, det ser helt underbart ut! Vilket bra sätt att fylla på energi!

Kram Pernilla

Sara sa...

Härligt på sjön =)
Jag jobbar bland massa fin akläder idag och ser ut på det härliga vädret.
men jag och Milo var ute på morgonen idag och det var riktigt härligt,du såg ju vårtecknet jag skickade =)
Brr ser väldigt kallt ut dock att bada nu...
Kramelikram

Anonym sa...

Oj va vackert! Vi har också haft sol och värme här idag men att gå på sjön måste vara nått speciellt. Kram

Ida sa...

Vad härligt det låter och vad lyxigt med en bastu sådär. Det är livskvalitet.
Hoppas att morgondagen blir lika underbar.
Kram Ida