måndag 14 mars 2011

Gaddad, javisst!

Jag kommer ihåg första gången jag tatuerade mig... Då sa tatueraren till mig att "du kommer att komma tillbaka, har man väl börjat är man fast". Och jag är benägen att ge honom rätt! Jag har en tatuering på axeln som betyder skorpion (mitt stjärntecken) och en i ryggslutet (ett kinatecken).

Länge har jag funderat på att göra om/täcka över den i ryggslutet men inte kommit till skott. Men nu äntligen har jag fått tummen ur. Tid är bokad och tatueraren är i full färd med att skissa upp mina önskemål. Jag har fått ett första förslag som bara behöver justeras något, så blir den perfekt! Jag ska visa så fort den är på plats på ryggen =)

(bild: google.se)

Jag kan inte låta bli att fascineras av alla otroligt fina och häftiga tatueringar som finns. Som den här till exempel. Jag skulle aldrig vilja ha den själv men den är så proffsigt gjord!!!

4 kommentarer:

Sara sa...

Åhh jag vill oxå tatuera mig igen!
Vill ju göra om min på axeln så att den passar ihop med den i svanken, men jag vet inte om jag vill göra det innan sommaren vill ju kunna sola på den...
Men men vi får se.
Ska bli mysigt med sisters-kväll på lördag =)
Kram kram

Millas hem sa...

Urk kände jag när jag såg
bilden! =)))

Den hade jag heller aldrig kunnat tänka mig. Jag såg en tjej som hade en snygg skrift i nacken för ett tag sedan och en sådan kanske...

Jag har funderat i många år nu, men är så jädra rädd att jag ångrar mig. Jag tycker dock att det är riktigt snyggt med en tatuering, eller flera.

Kram Camilla

Nilla Q sa...

Jag tycker det är så snyggt med tatueringar! (men inte för många eller för stora) Skulle gärna vilja ha en, men kommer aldrig våga...

Kram Pernilla

Lotta sa...

Hej Linda!
Min svärson är tatuerare, kika in till mig så, har jag en länk i början på min blogg till honom.

Johan han lägger ut en del av det han gör på sin blogg.
MVH Lotta